Vertek naar Thailand - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Jill S - WaarBenJij.nu Vertek naar Thailand - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Jill S - WaarBenJij.nu

Vertek naar Thailand

Blijf op de hoogte en volg Jill

04 Juni 2013 | Duitsland, Frankfurt am Main

Op 4 juni ben ik met de trein vanauit Breda naar Frankfurt vertrokken. Daar had ik afgesproken met een Amerikaanse meid die ik al eerder had leren kennen tijdens een stage in Thailand. Vanuit daar zouden we samen met een enkele ticket naar Thailand vertrekken. Onze vlucht was pas in de avond op 7 juni maar we hadden al een stuk eerder afgesproken op het vliegveld. Ik was zo klaar om weg te gaan uit Nederland. De reis naar Frankfurt zou 5 uur duren en ik zou 3 treinen moeten nemen. Helaas ging het bij de eerste overstap al mis omdat de trein in Venlo vertraging had en ik dus de volgende trein misde. Na een uur op een station in Duitsland gewacht te hebben in het donker vertrok ik eindelijk richtig Hamburg. Vanuit daar moet ik nog maar 1 trein naar Frankfurt Airport hebben. Rond half 12 savonds kwam ik eindelijk aan in Hamburg. Maar daar kon ik nergens me trein naar Frankfurt vinden. Na een tijdje rondlopen kwam ik eindelijk iemand tegen om het aan te vragen en die vertelde me doodleuk dat de laatste trein al was vertrokken en dat de volgende trein pas weer om 5uur smorgens ging. Oftewel ik moest 5,5uur doorbrengen snachts op een station in Duitsland. Ik ben beneden in het station op een bankje gaan zitten met me backpack tegen me aangedrukt want het was ook best koud en had geen jas bij me. Er waren een hoop dakloze die op de bankjes lagen te slapen en dronkenlappen. Nadat de zoveelste tegen me begon te praten ben ik toch maar weggegaan daar en ben ik boven alvast op het perron gaan zitten en heb ik daar de rest van de tijd op een bankje doorgebracht tot ik eindelijk verder kon met me laatste trein naar Frankfurt. naar een nacht geen slaap en op het station gezeten te hebben kon ik eindelijk verder naar Frankfurt Airport waar me Amerikaanse vriendin al op me stond te wachten. Samen hebben we nog ongeveer 2 dagen en een nacht doorgebracht op het vliegveld en toen vertrok ik als eerste naar Bangkok, Thailand. De vlucht van Sarah (me Amerikaanse vriendin) ging pas een paar uur later aangezien we niet met dezelfde maatschappij vlogen. Ik vloog met Vietnam Airways. Na een vlucht van 13 uur kwam ik aan in Vietnam. Hier moest ik 4 uur wachten maar bleek nog een extra uur vertraging te hebben. Dus na 5 uur in Vietnam ging ik dan eindelijk naar Thailand. Anderhalf uur later was ik dan aangekomen in Thailand. Voor de eerste nacht hadden we een hotel geboekt bij het vliegveld dus ging ik alvast erheen om in te checken en te douche na zoveel dagen reizen. toen kon ik weer terug naar het vliegveld om Sarah op te halen. Tegen de avond waren we dan allebei aangekomen in Bangkok!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Frankfurt am Main

Jill

Ik me reis begonnen met een enkele reis naar Thailand en ben meer dan een jaar later uitgekomen in Dubai waar ik nu woon en werk. ondertussen heb ik veel mee gemaakt en verschillende landen bezocht. Dit alles staat omschreven in mijn blog

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 1788

Voorgaande reizen:

05 Juni 2013 - 20 Augustus 2014

fase 1 Thailand

Landen bezocht: